Cardano ( ADA )

Wen

Well-known member
Staff member
BOOM 🔥🔥🔥Nampaknya CARDANO dah BREAK ATH sebelum ini dengan harga $1.51 dalam beberapa minit yang lalu.. 👏👏

explode nuclear explosion GIF
 

Wen

Well-known member
Staff member
1618543602756.png


Gaissss ... Yeahhhhh .... Selepas je ADA membuat ATH terbaru pada 2 hari yang lalu.. Nampaknya ADA ni seperti memberi HINT untuk membuat ATH terbaru lagi. Kalau kita tengok pada carta pergerakan harga ADA kita boleh lihat dia sedang membuat Descending Triangle yang menunjukkan pattern untuk BULLISH. Lagipun mereka sekarang baru saja buat projek terbaru. #HODL

 

Pak Man Forex

Well-known member
View attachment 2599

Gaissss ... Yeahhhhh .... Selepas je ADA membuat ATH terbaru pada 2 hari yang lalu.. Nampaknya ADA ni seperti memberi HINT untuk membuat ATH terbaru lagi. Kalau kita tengok pada carta pergerakan harga ADA kita boleh lihat dia sedang membuat Descending Triangle yang menunjukkan pattern untuk BULLISH. Lagipun mereka sekarang baru saja buat projek terbaru. #HODL

Mantaplah 🔥🔥. Satu persatu projek yang ADA buat, memang meroket tinggi lagi ni 🚀
 
  • Like
Reactions: Wen

Wen

Well-known member
Staff member
1620282606700.png


Ada yang sempat Pump harga bawah tak tu?? Yang sempat Pump tu dah untung lebih 20% dah.
 

Wen

Well-known member
Staff member
Cardano telah mencapai paras ketinggian terbaru (ATH) dalam beberapa jam yang lalu. ADA berjaya mencatatkan lonjakan 14.4% dengan harga $1.70 pada awal pagi tadi. Pergerakan harga positif tersebut disebabkan salah satu exchanger Kraken yang telah melancarkan staking token dengan reward 4% dan 6% untuk penggunanya. Sekarang ADA masih menguji resistance pada harga $1.5 dan berkemungkinan jika ADA bertahan pada paras harga ini, ia berpotensi untuk naik pada paras harga $2.3. Jadi, bagi pemegang ADA, teruskan #HODL sebab banyak lagi projek yang akan dibuat oleh ADA. Macam baru-baru ini,PRISM sedang diusahakan secara besar-besaran di Afrika hasil usaha bersama kerajaan Ethiopia. Sebanyak 5 juta pelajar yang menggunakan teknologi tersebut untuk mengakses pendidikan termasuk rekod akademik yang tersedia di blockchain.


Apapun, wujudkan dalam diri anda untuk #HODL.
 

Wen

Well-known member
Staff member
Apa cerita CARDANO (ADA) gaiss.. ??? Jangan Risau.. CARDANO sentiasa SIHAT!

Cardano 31.5.21.jpg


Pada nilai semasa, Cardano adalah mata wang kripto keempat terbesar dengan jumlah permodalan pasaran $52.9 bilion.

Walaupun pasaran kripto dilihat lemah, Cardano masih kekal kukuh dalam pasaran dan melancarkan pelbagai projek berpotensi. Antara yang terbaru, Hardfork Alonzo telah dilancarkan pada 27 Mei, menjadi testnet pertama untuk rangkaian Cardano.

Meneliti carta pergerakan harga ADA/USDT setakat pembukaan pasaran hari ini, harga dilihat telah membuat penyusutan pada 26 Mei dan kembali membuat kenaikan hampir 30% daripada paras terendah $1.3 pada semalam.

Pandangan sudut teknikal, trend kenaikan dapat dilihat pada pergerakan harga ADA yang telah menembusi zon RBS sekitar $1.36-$1.52 sebelum ini dan membuka dagangan hari ini di atas paras $1.60.

Sekiranya harga terus kukuh mengekalkan momentum kenaikan, zon SBR (support become resistance) sekitar $1.74 – $1.90 bakal menjadi sasaran untuk dicapai dan seterusnya menyambung semula trend kenaikan harga.

Namun jika pergerakan harga ADA kembali membuat penurunan, zon RBS (resistance become support) $1.40 akan diuji semula sebelum membuat penurunan yang lebih rendah ke paras sokongan sekitar harga $1.0.

Ketika penulisan, ADA didagangkan pada $1.56, susut 10% dalam 24 jam.

Lihat gambar carta matawang kripto ADA/USDT untuk rujukan analisis teknikal anda.

Kongsikan pendapat korang......????
 
Last edited:

nabil

Moderator
Staff member
Moshed Trader Club
Apa cerita CARDANO (ADA) gaiss.. ??? Jangan Risau.. CARDANO sentiasa SIHAT!

View attachment 3010

Pada nilai semasa, Cardano adalah mata wang kripto keempat terbesar dengan jumlah permodalan pasaran $52.9 bilion.

Walaupun pasaran kripto dilihat lemah, Cardano masih kekal kukuh dalam pasaran dan melancarkan pelbagai projek berpotensi. Antara yang terbaru, Hardfork Alonzo telah dilancarkan pada 27 Mei, menjadi testnet pertama untuk rangkaian Cardano.

Meneliti carta pergerakan harga ADA/USDT setakat pembukaan pasaran hari ini, harga dilihat telah membuat penyusutan pada 26 Mei dan kembali membuat kenaikan hampir 30% daripada paras terendah $1.3 pada semalam.

Pandangan sudut teknikal, trend kenaikan dapat dilihat pada pergerakan harga ADA yang telah menembusi zon RBS sekitar $1.36-$1.52 sebelum ini dan membuka dagangan hari ini di atas paras $1.60.

Sekiranya harga terus kukuh mengekalkan momentum kenaikan, zon SBR (support become resistance) sekitar $1.74 – $1.90 bakal menjadi sasaran untuk dicapai dan seterusnya menyambung semula trend kenaikan harga.

Namun jika pergerakan harga ADA kembali membuat penurunan, zon RBS (resistance become support) $1.40 akan diuji semula sebelum membuat penurunan yang lebih rendah ke paras sokongan sekitar harga $1.0.

Ketika penulisan, ADA didagangkan pada $1.56, susut 10% dalam 24 jam.

Lihat gambar carta matawang kripto ADA/USDT untuk rujukan analisis teknikal anda.

Kongsikan pendapat korang......????
kalau tanya saya, saya rasa cardano ni ada potensi untuk long term. So sekarang ni saya stack je cardano yang ada dan HODL.
 

Recommended Brokers

Kami hanya memilih broker yang terbaik!

INTRADAY Squawk

Klik Play ▶️ / tajuk berita untuk dengar Recap Pasaran

Live Forex Price

Live Crypto Price

Top