BUDGET 2021

MorubozuWings

Well-known member
Ulas lah sikit tentang komen ataupun pandangan korang mengenai Budget 2021 , macam mana..ok ke tak...?


#TENTANGTENTANG
 

tupat

Moderator
Staff member
Moshed Trader Club
Rasanya semua ok, cuma peruntukan untuk JASA 81.5 Juta tu hairan juga. Tinggi sangat, dan JASA tu apa faedahnya kepada negara.
 

MorubozuWings

Well-known member
Rasanya semua ok, cuma peruntukan untuk JASA 81.5 Juta tu hairan juga. Tinggi sangat, dan JASA tu apa faedahnya kepada negara.
sepertinya ada keperluan untuk persediaan menjelang PRU akan datang..tu daripada apa yang aku dengar melalui pandangan penganalisis politik bebas..
 

MorubozuWings

Well-known member
keutamaan kerajaan perlu berikan lebih kepada rakyat untuk survive terutama pada peniaga2 kecil..bagi aku kat situ la..sebab tiada yang lebih seperti peruntukan untuk IKS serta yang melibatkan keusahawanan dalam budget..walau bagaimana pun kerajaan pernah menyediakan peruntukan bagi perusahaan melalui perniagaan digital sebelum ni..tapi sama jugak bukan semua pengusaha mampu untuk ceburi dalam bidang ni.Pendedahan perusahaan dan perniagaan juga harus diberi pendedahan dalam pelaburan sebagai platform pendapatan sampingan dan simpanan jangka masa panjang dan tidak hanya berniaga sahaja.Perlu mengikut arus semasa lagipun pada waktu sekarang semua orang tidak ketinggalan dengan teknologi maklumat.
 

Latest posts

Recommended Brokers

Kami hanya memilih broker yang terbaik!

INTRADAY Squawk

Klik Play ▶️ / tajuk berita untuk dengar Recap Pasaran

Live Forex Price

Live Crypto Price

Top